Halvtid igen

Idag har jag jobbat hela min halvtid igen, och det känns... Men jag känner mig sååå mycket bättre. Skönt!!!
 
Ifredags var jag och barnen och badade. Mysigt! Sen åkte vi till centrum och klippte mig och Alva. Det var 4 (!) månader sen jag klippte och slingade senast, och det märktes. Men jag behöver verkligen hitta någon bra frisör. Jag tycker inte att det blir så bra där jag går...
Så är dte någon som har något bra tips så tar jag gärna emot det!!!
 
De middagsgäster vi skulle haft i lördags messade morgonen och hade sjuka barn. Men eftersom vi redan tagit fram kött ur frysen så ringde vi in några reserver :-) som fick komma och hjälpa oss att äta upp oxfilen. Dt blev Jenni och Robert som kom och de hade med sig Frida och Lovisa. Väldigt trevligt!
 
I söndags lekte Alva med en kompis och när de kom in efetr att ha varit ute en stund så berättade de att de lekte att deras föräldrar hade dött. Hmmm, kul lek...
Vi avslutade söndagen med familjebowling med Claes korpenlag. Det var väldigt trevligt och barnen tyckte att dte var jättekul. Tills vi skulle åka hem då Oscar vägrade och bara sprang åt fel håll.
 
Så här ser min barn ut när jag ber dm vara naturliga framför kameran:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0