Man hör det man vill höra...

Vaknade av att Oscar kom in 07.15 och frågade om han och Hampus fick äta av snacksen som stod på bordet. Mitt svar var -Nej! Då hör jag följande:
-Hampus, mamma sa JA!
Hmmmmm......
Jag trodde killarna skulle sova lite längre idag eftersom de somnade sent igår, men....
 
Just nu sitter de och spelar Skylanders och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Jag hör hur de här små killarna säger att nu ska jag döda och skjut då. Känns inte ok. Samtidigt så är det ju två väldigt snälla killar som sällan eller aldrig slåss och inte säger en massa dumma saker till sina kompisar, så det är kanske inte så farligt ialla fall. Men jag fattar inte att alla spel ska någon sort skjutning med...
Men å andra sidan så kanske Oscar behöver det, han har ju gått omkring sista tiden och sagt att han vill vara en tjej. En tjej med rosa klänning och två tofflor i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0