Tv-onsdag

Nu har jag bänkat mig framför tv:n :-)
Från nu och flera timmar framåt är det bara Nilla-program.
Tvätten är vikt och ostbågarna är upphällda, så nu är det min tid.
 
Jag började morgonen med ett sjukgymnastbesök. Det behövdes. Ultraljud på ryggen och så fick hon bort några hemska låsningar i övre ryggen. Skönt!
 
I måndags hade vi utvecklingssamtal med några av våra hoppare. Det kändes jättebra, så nu hoppas jag att vi tränare hinner sätta oss och prata igenom detta och göra någon sorts planering så kommer det att bli jättebra.
Igår hade kostföreläsning för alla hoppare och föräldrar. Jättenyttigt!!!
Men det känns i kroppen idag att jag har varit i farten, så Claes fick ta föräldramötet ikväll :-)
 
Imorgon ska Alva få följa med mig till jobbet igen. Hon har studiedagar imorgon och på fredag. Så på fredag ska vi vara lediga, då får Oscar vara hemma med oss också.
 
 
Här räknas det hur många kalorier man behöver äta per dag för att orka med
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0