Snabbvisit

Var in och kikade här idag och insåg att det är en månad sen jag skrev något sist...
Tiden och orken har inte funnits. Jag har haft fullt upp och det har hänt massor så jag orkar inte skriva ikapp. Men jag tänkte att jag ska ge ifrån mig ett livstecken ialla fall :-)
I torsdags fyllde Alva 9 år!!! Så idag har vi haft släkt och vänner här på kalas.
I fredags jobbade jag min sista dag innan semestern och har haft fullt upp hela helgen, men nästa vecka har jag i stort sett inget inplanerat. Så skönt! Jag behöver verkligen göra ingenting ett tag nu. Claes jobbar en vecka till innan vår gemensamma semester börjar. Så jag och barnen ska ta dagarna som de kommer.
Skolavslutning
 
Midsommar i Fresta
Silllunch
Paketöppning
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0