Bilder

Började morgonen med utvecklingssamtal för Oscar och sen sjuggymnasten och handling innan jag åkte till jobbet. Samtalet gick jättebra och det verkar bara vara här hemma som han trotsar. Även fast jag blir galen på honom ibland så är det ju skönt att han kan uppföra sig på dagis :-)
De sa att det är klart att han är speedad ibland, men oftast om han inte har något att göra, så då brukar de få honom att hitta någon aktivitet. Han är väldigt bra på att sitta stilla och koncentrera sig när han spelar spel, lyssnar på saga eller pysslar.
Jag hann jobba ett par timmar innan det var dags för personaldag. Vi gick igenom brandsäkerhet och krishantering. I och för sig nyttiga saker, men när man vet att det är alldeles för mycket som ligger på skrivbordet som skulle ha gjorts för länge sedan så är det inte så lätt att ta in...
Nu har vi ätit, hämtat Alva på scouterna och tittat lite på tv. Så nu ska jag strax bädda ner mig.
Elin åkte till Krille idag, men innan hon åkte så laddade vi ner hennes bilder på min dator. Det var ca 370 från Mello och ca 550 från London. Så jag ska gå igenom dem lite innan jag bjuder er på några.
Imorgon ska Oscar och jag vara lediga. Än så länge inga planer mer än att jag har två samtal som jag måste ringa.
 
En bild får ni :-)
George, Andrea och Elin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0