Veckans konstnär

Så har ytterligare en vecka gått. Den här veckan har inte varit så kul. Jag har haft fruktansvärt ont och då är humöret inte på topp. Känner att jag inte varit så trevlig den här veckan, men hoppas på bättring för så här vill vi inte ha det.
Men även den här veckan har haft sina ljuspunkter :-)
Häromdagen när jag hämtade Oscar på dagis så satt det en jättefin teckning som hade gjort uppe på väggen. Han var veckans konstnär den här veckan och det jag blev verkligen jätteimpad över vad han hade målat. Han är inne i en period då han älskar att måla och pyssla. Och det märks från dag till dag att han gör framsteg :-)
 
 
På jobbet är det tokmycket just nu. Hinner inte med det jag ska... Men idag bad jag min chef om ett möte på måndag då hon får hjälpa mig att sortera bland allt som ligger i mina högar och måste göras... Om inte annat så vet hon efter det mötet hur mycket jag har och hur jag prioriterar. Vi har lite lugnare med grupper osv under ett par veckor så förhoppningsvis så kommer jag ikapp då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0