Mysdag

Igår hade vi en härlig familjedag (utan Elin :( ). Vi startade med långfrukost och nybakade croassanter och sen åkte vi in till kungsan och tittade på körsbärsträden som stod i blom.
Jag sprang över till Donken och köpte lunch som vi intog på en gräsmatta mitt i kungsan. Massor med folk och strålande sol. Härligt!!!
Sen strosade vi omkring lite och tittade innan vi gick tillbaka till bilen. Vi skulle till Bromma, men innan dess så skulle vi äta glass så till slut hamnade vi på ett fik någonstans vid Alvik (tror jag). Det var ett hus mitt i skogen vid vattnet med udda sittgrupper i hela trädgården. Där inne hade de dukat upp ett fika bord och ställt en burk där man la sin betalning. Supermysigt!!!
Sen for vi till Bromma och inköpte en rygga och en sovsäck till Alva. När vi satt i bilen igen var klockan så mycket så istället för att åka hem och laga sen middag så gick vi på restaurang :-)
Oscar somnade nästan på en gång när vi kom hem och Alva hjälpte till att packa sina grejjer.
Imorse körde Claes iväg Alva till Steninge. Hon ska på scoutläger och vi ska inte hämta henne förrens på söndag!!! Hoppas att hon får det jättekul!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0