Helgen

Måndag igen... Claes har åkt iväg så jag gjorde en deal med Sofie, hon blev bjuden på middag och som betalning fick hon köra Alva till och från träningen :-)
Så Oscar och jag passade på att spela spel och läsa böcker. Mysigt!
 
I fredags var Sofie och jag på matmässan. Supertrevligt!!!
I lördags tog vi det lugnt, jag och barnen var iväg och köpte fars-dagspresent och sen lagade vi Fars dags middag och bjöd Claes på.
I går var det Fars dag så då fick Claes present, kort och kaffe på sängen innan jag och Alva drog ner till hallen. Det var dags för årets Vilundahoppet. Jag var tävlingsledare och huvuddomare. Jag var helt slut både fysiskt och psykiskt när jag kom hem. Claes hade middag en klar när vi kom hem och så fort barnen hade lagt sig gick jag också och la mig. Så innan nio låg jag i säng...
Alva lyckades inte köra alla övningar hon skulle, men några av de hon gjorde var riktigt bra! Och hon verkar inte bry sig. Hon tycker bara att det är kul att vara med och tävla. Vilken skillnad mot Elin som är en sån vinnarskalle. Hon skulle aldrig tävla bara för att det är kul.
Jag frågade Alva i bilen på hemvägen och hon tyckte att det hade gått bra och att det hade varit roligt. Och det är ju det viktigaste!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0