Effektiv dag

Jag började med att ta en skön långfrukost i soffan när resten av familjen hade åkt.
Sen åkte jag till gymmet och körde ett pass. Idag kändes det lite bättre på löpbandet så jag vågade mig på att springa lite. Det skulle jag inte ha gjort...
Jaja, det var skönt att få röra lite på sig ialla fall.
Väl på jobbet så hade vi personaldag med jobb inför verksamhetsplan osv. Jag vet inte om det gav så mycket, men det är trevligt att få träffa alla sina kollegor och inte b ara mötas och säga hej i korridorerna.
Det var slut 17 och 18 var det föräldramöte på förskolan. Ingen ny information, men eftersom Oscar har bytt avdelning så var det bra att få träffa fröknarna och de andra föräldrarna.
Nu har jag kommit hem och parkerat mig i soffan. Och här tänker jag stanna ett tag :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0