Shopping

Vi kom hem från London natten mellan mån och tis. Och jag har fortfarande inte hämtat mig. Är helt slut!
Tur att jag är ledig hela nästa vecka ;-)
Jag ska visa lite Londonbilder sen, jag väntar bara på att få bilderna av dottern...
 
Vi har haft det jättebra! Mycket shopping blev det förstås.
Både Oscar och Alva fick en varsin hög med kläder och en liten hög blev det till mig också.
3 blusar, 2 toppar och 1 linne var det i min klädhög.
Sen har jag ju fastnat för No7:s ansiktsvård så det köpte jag på mig en del produkter av.
 
Jag har letat efter en ny necessär under ett tag och det hittade jag också.
Så på det hela taget är jag väldigt nöjd med min shopping :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0