har annat för mig...

Ja nu har det verkligen varit så ett tag. Och när jag har bloggat så har jag gjort det på matbloggen. Jag har fått en ordentlig nytändning där. Jag ligger med på blogg.se´s My taste både bland de senaste inläggen och som bubblare. Det har resulterat i en massa nya läsare. Superkul!!!
Men det har ju gjort att den här bloggen har blivit lidande.
Som vanligt är det full fart, vi (barnen) har ju aktiviteter mån-tor och så ska jag hinna med och träna också.
Men jag är riktigt nöjd med mig själv, det har blivit träning minst två ggr/vecka som är mitt mål. Faktiskt tre-fyra gånger de flesta veckorna.
Jag försöker passa på att gå ut och gå när Oscar har gympa.
Jag har ju kommit på det här med att lyssna på podcast när jag tränar. Väldigt trevligt!
Men jag behöver tips på bra poddar.
Eller ska jag ge mig in i att lyssna på böcker via telefonen? Och hur gör man då?
 
på kbt:n är det bara två ggr kvar med gruppen. Jag har insett hur mycket det betyder för mig och hur ska jag klara mig sen???  Jag är rädd att det jag har lärt mig glöms bort när jag inte blir påmind hela tiden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0