Kramper

Nu efterlyser jag hemmatips mot kramper i benen och fötterna. Inte nog med att jag får kramp från och till på dagarna. Jag kan knappt sova för jag vaknar på nätterna och har så jä-la ont att jag bara skriker rakt ut.
Nu är det inte kul längre!!!
Funderar på om jag ska ringa min husläkare, men jag drar mig för det för jag tror inte att han kan göra något...
Men om det är någon som har något tips så är jag villig att prova allt!!!
 
Igår var Elin och jag på yoga. Det var riktigt skönt och jag kände mig ordentligt nedvarvad under resten av kvällen. Jag har inte heller haft så ont idag som jag trodde att jag skulle ha. Så det lär vi göra om!!!
Lyxade till det med en god fruktdrink efter duschen :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0