Hoppas att det vänder...

har varit på uruselt humör hela helgen och vet inte varför...
Nu har jag avslutat helgen med ett yogapass och hoppas på att jag hittar något inre lugn eller så..
 
I fredags var jag ledig, var på kbt, tränade, handlade och sen till frissan. Elin hämtade hem barnen och det hade gått jättebra. Efter maten drog Elin iväg och jag och barnen hade disco i vardagsrummet. Jag sköt undan möblerna, släckte ner, ställde fram popcorn, öste på musik och på med blinkande lampor. Sen dansade vi!!! :-)
Trötta efter ett visst antal mello-låtar gick vi upp och tittade på film. En riktigt mysig fredag!!!
När jag tänker efter så var det nog egentligen bara igår jag var arg...
Jag försökte att dölja det inför barnen, men det var nog med varierat resultat.
Alva ville lära sig att sticka och eftersom jag är vänsterhänt så kan jag inte lära henne. Så hon ringde till mamma:
-Hej mormor, det är Alva. Jag har velat lära mig att sticka ända sen i torsdags!
haha
Så vi åkte dit och fikade och på 10 minuter så kunde hon sticka :-)
Hämtmat och gladiatorerna avslutade kvällen.
 
Claes har varit borta hela helgen och skulle kommit hem i lördags. Men eftersom jag var på så dåligt humör så ringde jag honom och sa att han kunde stanna, så han kom idag vid lunch.
Idag har även kusinerna varit här och lekt.
 
Nu ska jag se fram emot nästa vecka!!!
Bland annat ska Claes och jag på öl och ostprovning på torsdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0