Kräftor

Vi var kvar fram till 12 hos mamma igår. Till slut sa Alva til mig: -Mamma, du bara ringer samtal och samtal nu får du inte ringa fler samtal. Så då insåg jag att det var dags att sluta ringa en stund :-)
Men då hade jag hunnit ringa och fixa flera saker så det var skönt.
Vi åkte hem och åt lunch och sen komm Jessica över ett tag, Alva gick över till grannen när de kom hem så fick hon leka.
På em gick telefonen varm härhemma, men nu är det ialla fall beslutat vem som gör boupptäckningen och det känns skönt.
Sen röjde jag av nedervåningen och kl sju kom våra grannanr in och så åt vi kräftor. Eller de andra åt kräftor, Elin och jag åt kronärtsskockor, quesedillas och paj. Det var i alla fall väldigt trevligt!!!


Oscar, Zara, Albin och Alva



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0