Vilket bröllop!!!

I lördags gifte sig Jenny och Ronnie!!! Det var jättevackert. Jag kunde knappt sluta gråta under vigseln.
 Strax före 9 på morgonen så träffades Jenny, Wilma och jag hos frissan. Där var vi fram till 12, sen åkte vi till make up store och blev sminkade. Vi hade en jättemysig dag!
Sen var det dags för fotografering, först familjen hemma på tomten och sen brudpar + jag och Jonas på ett annat ställe. Efter fotograferingen var det det dags för dem att säga JA! Suzzie Tapper var där och sjöng, solen sken, segelbåtarna åkte förbi och ALLT var bara perfekt!
Även middagen och festen var super. Claes var toastmaster och han var jätteduktig. Han fick massor av beröm och det var han värd. Men jag var aldrig orolig, jag visste att han skulle klara det galant :-)
Däremot var jag lite orolig för mitt tal. Jag kände inte riktigt att jag hade jobbat igenom det ordentligt, det har varit så mycket med pappa och Oscar sista tiden så jag har inte riktig prioriterat det... Men det gick jättebra! Jag är nöjd och det tror jag att Jenny är med.

BrudparetTärna och bestman

Jag har inte skrivit här på en vecka, men jag har inte hunnit... I tisdags var vi på Skansen och tittade på djuren och sen på Allsång med trampolinhoppning. I torsdags var vi på grönan. Precis när vi skulle gå därifrån så sprang Alva in i ett staket och har numera ett blått öga. Hon ser inte kllok ut :-)
Alva med blåtira

Jonas och Carmen åkte hem i fredags, men Jonas kommer nog tillbaka snart. Pappa har blivit sämre av strrålningen. Men det har de sagt att han kan bli. Så jag hoppas att det är av det och att det blir bättre. Jag har varit där en sväng idag och han är inte pigg nu...
 Alva och Zara Oscar på AllsångVem tycker att Mora Träsk är bäst???Sötnos!!!

Jag har fått ryggskott och har så ont så att jag knappt kan röra mig. Så jag har varit hos kiropraktorn idag, men jag vet inte om det blev bättre. Jag blev bara fattigare... Men ibland tar det ju ett dygn innan det blir bättre så jag hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0