Fadderbarn

Idag har vi fått ett fadderbarn. Hon heter Doreen och bor i Uganda. Hon är 1 vecka yngre än Alva :-)
Alva tyckte att det var jättespännande när jag läste om Doreen och om hur hon har det. 
När Zara kom och jag berättade för henne att det tar ca 30 min för Doreean att gå till dagis varje dag och lika långt hem så var hennes svar: -Men det finns ju bilar.
De har nog ett och annat att lära våra barn.  :-)

Oscar somnade när jag tänkte gå till öppna förskolan och dansa kring granen, så vi tog en lugn fm istället. Passade på att åka till Barnens hus och fixa några julklappar och till Ica och handla mat innan jag hämtade Alva.

Ikväll efter maten ska jag iväg på julpyssel kväll på Idérika. Ska bli jättemysigt! Elin, mamma, Jeanette, Sofie och Anneli ska också med. Vi ska få lära oss inslagningstekniker och göra julgodis. Tror att det var nåt mer, men vi får väl se. Ska bli skönt att komma hemifrån lite. Oscar ska få vara hemma med Claes :-) 

Kommentarer
Postat av: Jenni

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Å en j*vla massa kramar

2009-12-10 @ 23:19:12
URL: http://jenni.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0