spruta eller inte spruta det är frågan...

hade nästan bestämt mig för att åka och ge Alva (och kanske Oscar) vaccinationen idag... Men så var öppettiderna inte vad jag hade tänkt. Så kom jag på att det är ju bara jag som har funderat fram och tillbaka och frågat alla möjliga hur de ska göra osv. Men jag har nog aldrig riktigt pratat med Claes om det.
Vi pratade om det en del igår och nu har vi pratat igen och vi känner oss inte helt hundra på att spruta in en massa gift i våra barn. Så vi säger inte helt nej, men vi skjuter upp det en vecka till...

Konserten igår var jättebra!!! Sen är det ju inte samma sak att sitta ner på en konsert som att stå i folkhavet, men det passade mig ganska bra igår.
Och det hade gått jättebra för Jenni och Robert med Oscar! Så skönt! Jag hade varit lite orolig innan, inte lika orolig som förra gången, men ändå...
Men nu har han ju blivit större och äter mer. Han hade ätit två flaskor välling under kvällen.

På em var vi på luciafirande på dagis. Som vanligt var det jättefint! Alva sjöng jättefint och man kunde höra hennes röst hela tiden :-) Plus att hon kan ju inte stå still, hon dansade hela tiden. OCh så läste hon vers. De var tre barn som läste tillsammans, och de var förstås jätteduktiga! Tyvärr fick vi inga bra bilder på Alva, men mamma hade kameran med sig så hon kanske fick några bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0