Klädbytardag!!!

Idag har Alva lekt med Zara hela dan :-)
Claes har fixat i trädgården och jag har fixat härinne.
Klockan fyra kom Adam, Anna, Victor och Matilda hit. Matilda är född den 11 juni, så hon är 1 månad mindre än Oscar. Han såg jättestor ut.
Innan maten bjöd vi på lite småplock; chevrétoast, salami, bresaola, crostini med röror och drinkar på sprite, piggelinoch för vissa vodka.
Sen grillade vi kyckling, rostbiff, potatis och lök. Till det serverade vi en avacado/rödlök sallad och en melon/feta sallad.
Till efterrätt hade jag gjort en rabarberpaj som jag fyllt ut med lite hallon och vinbär.
Till kaffet "bytte" vi kläder. Oscar fick kläder efter Victor och Matilda fick kläder efter Alva. Så nu har Oscar jättemycket kläder i stl 62 och 68. Så nu kan jag köpa bara de fina kläderna. Jag behöver inte lägga pengar på vardagskläder.

Nu har jag satt på diskmaskinen, plockat ur tvättmaskinen och väntar på att Oscar ska vakna och äta sitt kvällsmål så att jag kan gå och lägga mig sen.

Kommentarer
Postat av: Luis

Låter som en skön dag. Vi är så glada över att ha er som grannar..... ett stort tack för ert välkomnande :0)

2009-07-26 @ 09:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0