Min kära pappa!!!

Idag hade jag lovat mamma att skjutsa henne till affären för att hon skulle få handla mat. Och så ville pappa ha hjälp med datorn.
Det var ingen bra dag för honom idag. Det gör ont i hela kroppen när jag ser honom. Man ser att han har ont.
Livet är inte rättvist!!!

När jag kom hem från mamma och pappa så packade vi ihop oss och åkte till Anders och Birgitta. Vi badade och åt god mat. Anette och Robban kom dit oxå. Trevligt! Det var jättelänge sedan vi träffade dem.
Efter maten så såg vi flera luftballonger i luften. En av dem landade en bit ifrån huset, så Anders tog Elin och Alva med sig och gick dit. De fick prova att vara i korgen (när den stod på marken).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0