Skön helg!

Har gjort en massa saker idag, men inte fått nåt gjort... Det är så rörigt härhemma just nu så jag vet inte vart jag ska börja... Flyttade alla kokböcker från arbetsrummet till skåpet i köket, men då var jag tvungen att flytta det som stod där innan och så bara fortsätter det så.
Jag har ialla fall tvättat 5 maskiner och Claes har lagat tumlaren så nu har jag snart vikt allt också. Claes har strykit hela dan.
Elin har jobbat av sin skuld till mig genom att städa badrummet, plocka ur diskmaskinen och dukat. Hon har även hjälpt Yasemin med att göra en blogg. (Se länk nere till höger)


Frida, Elin och Alva

Igår var vi hos Jenni, Robert och Frida på middag. Vi fick jättegod mat!!! Efter maten spelade vi Wii, eller Robert och Claes spelade mest och vi andra fick låna lite ibland. Oscar var vaken nästan hela kvällen. Vi åkte därifrån vid 01.30 och då var det ett tag innan som jag gav Oscar mat. Sen vaknade han inte förrens 07.00 och åt igen. Tänk om det är en vana!!! Vad skönt det skulle vara. Men jag kan väl inte tro att jag har sån tur. Jag får leva på dessa timmars sömn ett tag.



Elin och Oscar

Limeglass och bär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0