Hon har knäckt koden!!!

Vet inte riktigt vad jag har gjort idag, men tiden har gått ialla fall. Jag har ju gjort de där vanliga sakerna: tvättat, plockat ur och i diskmaskin, lagat lunch, lagat middag, dammsugit, pratat i telefon...
Och så har vi ju haft gympa idag! Som vanligt ett helt gäng med tjejer som är taggade till tusen. Ibland kan man tro  att de suttit stilla under hela veckan för att få röra sig de 45 minuterna på måndagar.
Vi åt middag när vi kom hem och sen åkte Oscar och jag till Ica maxi. Vi gick där i ca 2,5 timme. Jag hade en kupong med mig så att jag fick 50% på alla barnkläder. Så jag fick med mig en hel del kläder till Oscar och Alva hem :-) Till Alva lägger jag undan vissa saker till jul. 

Idag har Alva kommit på hur man läser!!! Hon bad mig skriva ord (men de fick inte vara mer än 4-5 bokstäver) och så ljudade hon. Hon var jätteduktig och blev superglad för varje ord hon klarade.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Vad duktig du är min söta rara Alvis kram kram

2009-11-24 @ 08:15:33
URL: http://jenni.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0