Papper, papper, papper

Lämnade Alva på dagis och Elin i skolan och sen var det nästan en timme innan jag skulle hämta I på stationen. Jag åkte förbi McDonalds och köpte en kaffe och en toast. Sen satt Oscar och jag i bilen i ca 40 min och väntade... Inte så kul.
När I kom så åkte vi hem till mamma och började gå igenom boupptäckningen. Hon hade sammanställt endel och så plockade vi fram lite uppgifter. Så nu ska hon sätta ihop allt och sen är det klart. Hon behöver ringa endel samtal och skicka efter lite papper först bara. Men målet är att det ska vara klart den 13 dec.
Det kommer att vara skönt när det är klart.

När vi var klara så skjutsade jag I till tåget och mamma, jag och Oscar åkte till Kom. Först åt vi en snabb lunch och sen handlade vi lite. Sen var det dags att hämta Alva, lämna mamma, hämta Elin och så hem....

Nu har vi precis kommit hem, tjejerna tar lite mellis därnere och jag har just gett Oscar mat. Nu ska jag tvätta Alvas ytterkläder för imorgon på dagis måste de ha rena ytterkläder om de ska åka skridskor :-)

Elin har frågat om hon får laga middag idag. Och det får hon :-)
Claes ska på teater så han kommer hem senare, så han missar hennes soppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0