Trädgårdsarbete i regnkläder...

det är inte ofta det händer, men Alva fick bestämma vad vi skulle göra. Så nu ligger det några fina högar med löv i trädgården. Jag började plocka upp dem, men det regnade bara mer och mer... JAg har även klippt ner lite rosor ( ja, jag vet att det är fel årstid...)
Nu ska jag ta med mina små barn ner och fika lite. Förmodligen kommer väl den stora hem snart också :-)
Jag har precis läst Elins omdömen från lärarna i skolan. Det var väldigt trevlig läsning! Hon skulle kunna vara lite mera sktiv på lektionerna och jobba på sitt självförtroende, men annars är allt på topp!!!
Det är tur att det är så långt mellan barnen så att de slipper jämföra sig med varandra. Det kommer inte att vara lätt för de andra att komma upp i hennes nivå. Men man vet ju inte, ALva är ju jätteduktig hon med på att läsa och skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0