Stackars lilla snoriga Oscar

Inatt har Oscar varit jättesnorig och knappt kunnat sova. Ett tag bara grät han, han fattade väl inte vad som hände när han knappt kunde andas. Stackars liten!!!

Igår skjutsade jag mamma och Elin till arlanda. De skulle till Madrid och hälsa på Jonas och Carmen. Jag är avundsjuk!!! Hoppas att de får det jättebra. Jag pratade med Elin när de hade landat och då hade de 25 grader. Så hon var nöjd :-)
Samtidigt som jag var på arlanda så hämtade jag Claes. Vi åkte förbi prisextra på hemvägen och handlade.
När vi kom hem så fikade vi och sen gick Claes och vilade och jag sorterade kläder. Jag fortsatte med det halva kvällen och Alva och Claes lagade mat. Det blev toast till förrätt. Jag fick en med brie och en med parmaskinka, Alva och Claes åt räkor på sin. Till varmrätt åt vi grillad hällefundra på en bädd av morötter och sockerärtor, italienskt kryddsmör och pressad potatis. Jättegott! Senare på kvällen åt Claes och jag en tallrik med ost och kex.


Jaha nu ska jag se vad vi ska hitta på idag. Vi ska åka vid 16-tiden så det kanske bara blir soffhängande idag. I och för sig ganska skönt :-) Men jag får ju så dåligt samvete av det. Men det kanske är det som är dagens grej, att göra så lite som möjligt utan att få dåligt samvete...
 Jag hittade gåstolen på vinden till Oscars stora glädje :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0