Vart tar tiden vägen???

Blev väckt imorse av att telefonen ringde. Det var min sjukgymnast som ringde och avbokade min tid idag. Det var inte bra alls. Jag hade verkligen behövt gå dit idag. Jag har hur ont som helst...
Jag lämnade Alva på dagis och sen åkte jag till mamma och åt frukost och gjorde hennes räkningar. Tiden bara försvann. När jag var klar så åkte vi och handlade och sen åkte jag hem och åt lunch. Sen var tanken att jag skulle packa. Jag hann inte så mycket för efter en halvtimme var det dags att väcka Oscar och ge honom mat och en ny blöja.
När jag kom till dagis så hade Alva precis blödit näsblod. Hon hade fått en rak höger av en kille :-( Men hon hade tydligen inte sagt så mycket.
Väl hemma så fortsatte jag att plocka med kläder och annat inför resan. Jag hann inte så mycket som jag tänkt för helt plötsligt var det dags att lag mat.
Det blev köttfärsbiffar som jag fyllde med ädelost och hade bacon runt, potatisgratäng och madeirasås. Det var mycket gott! Det blev lite lyxig torsdags middag, men det var enda gången vi äter middag ihop denna vecka.

När vi hade ätit klart var klockan redan halv åtta så då var det dags att göra iordning barnen för natten. Sen tar det ju alltid hur lång tid som helst innan Alva somnar. Och ikväll ville inte Oscar somna heller...
Nu sover ialla fall båda två!!!
Så idag ska jag försöka komma i säng lite tidigare för jag känner att jag behöver sova. Det har riktigt krypit i kroppen flera gången idag av irritation och då brukar det hjälpa att sova :-)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0