Oscar har vänt sig!!!

Igår lämnade jag Alva på dagis klockan 9. Det var inga problem alls fastän hon inte varit där sen den 16 juni. Men hon har ju träffat de flesta av kompisarna och fröknarna är hon ju så trygg med. De är så himla gulliga på hennes avdelning. Jag frågade och det var ok att hon går fredag nästa vecka och är hemma en av de andra dagarna. Skönt! Jag harde funderat på vart jag skulle göra av henne.
Klockan 10 hade Oscar och jag babymassage. Vi höll på i en dryg timme, jättemysigt! Ocsar somnade medans jag masserade :-)
Klockan två var det dags att hämta Alva. Men innan dess hade jag hunnit damsuga och ta hand om lite tvätt. Alva ville inte riktigt gå hem... När vi kom hem så fick hon mellis och sen kom Albin hem så då lekte de.
Då gick jag ut och la en filt i gräset på baksidan och la mig bredvid Oscar. Då helt plötsligt så vände han sig från mage till rygg!!! Jag tänkte att det kanske bara var en slump, men han gjorde det en gång till sen. Senare på kvällen när vi skulle visa Claes så ville han inte men då rullade han från rygg till sidan.
Till middag blev det gratinerad blomkål. Smarrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0