Gräsänka

Jaha, så kom han iväg idag! 
Han kommer hem på Valborg!
Jaja, det som inte knäcker en gör en starkare. Eller vad man nu säger...

I fm var jag med i Elins klass under två lektioner. Det var riktigt kul. Vi föräldrar var ombedda att komma dit för att det har varit stökigt i klassen. Men de skötte sig jättebra. Sen är det klart att det är svårt att få 25-30 14-åringar att vara knäpptysta...
Men det är kul att komma in i klassrummet och observera. JAg känner ju inte dessa elever. Några av dem har Elin gått med tidigare, men inte alla. Jag kunde sätta in dem nästan allihop i olika fack. Den lite nördiga, de coola brudarna, idrottskillarna. Ja de fanns där allihop. Nu är det ju inte säkert att jag har rätt, jag såg dem ju bara under två timmar.

Oscar var hos mamma medans jag var i skolan. Så jag åkte dit och åt lunch och sen hämtade vi Alva och åkte tillbaka till mamma. Barnen var kvar där och jag åkte till arlanda och hämtade Jonas! Hans plan kunde flyga!!!
Sen åkte vi hem till mamma och lagade mat och åt innan klockan var mycket och det var dags att åka hem.
Vi fick tokstressa ut ur bilen för att Alva skulle hinna se "halv åtta hos mig". Hon somnade ganska snabbt efter det, men Oscar som jag trodde skulle somna på en gång, höll igång till 21.30.

Nu ska jag krypa ner i säng och se om jag kan sova. Brukar ha svårt att somna när Claes inte är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0