Tävling och storfika

Idag har det fortsatt med fullspäckat schema... Det har verkligen varit fullt upp sen Claes åkte.
Imorse gick vi upp tidigt allihop och gjorde oss iordning. Vi började med att lämna av Alva hos Mange och Jeanette. Hon skulle få följa med dem till barnens djungel. Sen åkte vi andra till Åkersberga. Det var regiontävling där och jag skulle dörm. Elin och Emelie fick vara barnvakt till Oscar. De var jätteduktiga!!! Tack för hjälpen!
Jag var svårighetsdomare. Det tror jag knappt att jag varit tidigare, men det gick bra. Och det var kul!

När tävlingarna var slut så åkte vi hem till mamma och fikade. Dit kom även Mange, Nettan, Jennifer, Hampus, Alva, Jonas, Jenny och Molly. Så vi var tretton stycken allt som allt runt bordet. Det var verkligen full fart!!!
Hampus och Molly hade jättekul ihop. Oscar fick vara med lite oxå,

Efter ett par timmar åkte vi därifrån. Vi skjutsade hem Emelie på vägen, men Jenny och Molly följde med hem och åt hos oss. JAG grillade!!!
Det var supermysigt att ha dem här igen! När de skulle gå så gick Oscar sponant fram till Molly och gav henne både en puss och kram :-) Så sött!
Hon pussas och kramas hela tiden så han tänkte väl att det var hans tur nu.

Nu har jag, Alva och Oscar tittat på tv och senhar de somnat. Elin har varit en sväng till McDonalds och gården. Men nu sitter hon och jag i soffan med en varsin dator och slökollar på tv.
Men jag känner att det inte får bli jättesent idag för jag håller på att somna...

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0