Arg

Nu är jag så arg, irriterad och känner mig lurad!!!
Det är den där jä-la bilens fel
Man försöker göra rätt för sig och betala alla försäkringar och annat och sen då, när nåt händer, får man nåt för det då??? Nä!
Jag behöver ju ioch för sig "bara" betala 1500 för bärgningen.
Claes är just nu på väg hem från Linköping, han har kört fram och tillbaka (Tid och pengar) för att lämna våra nycklar till bilen och tömma den på sånt som är vårat. Tror ni inte att han fick betala 1700 på bilfirman för att de har haft bilen inne och kollat vad det var för fel...
Om bilen inte hade gått sönder så hade jag kunnat sälja den för minst det tredubbla och vi hade sluppit alla idiotiska extra utgifter och all tid allt det här tar.

Jaja, det är "bara" tid och pengar. Jag kommer nog över det här snart, men jag måste få vara "lite" arg och irriterad och ledsen.

Till råga på allt har det öst ner ute hela dan och vi har inte kunnat ta oss någonstans. Jag var på väg till bussen, men ångrade mig efter andra försöket. Vi skulle ha varit dyngsura redan innan vi kom till busshållsplatsen.
(Hade jag haft bil så hade jag ialla fall kunnat åka och handla...)

Bitter?? Jag??? Nä!!!
Men som sagt nu har jag fått det ur mig så nu blir det nog bättre....

Kommentarer
Postat av: Nettan

Förstår dig, sitter själv med fösäkringspapper och hoppas att vi ska få tillbaka någonting efter inbrottet. Cykeln som blev stulen var ju inte ens någon mening att anmäla till försäkringsbolaget då självrisken blev större än ersättningen. Dyrt när det händer 3 saker på 2 månader, vi år ju betala 3 självrisker då istället för om allt blivit stulet sammatidigt.

En fungerande bil hade inte heller varit så dumt.

Vi har iallfall kommit fram till att vi inte lämnar in vår bil på verkstan, riskerar att få betala mer för reparation äb vad vi får för bilen när vi säljer den.

2010-08-08 @ 00:19:21
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0