Möhippa

Igår var jag på Malins möhippa. Det var jättetrevligt!
Jag blev hämtad hemma 10.30 och sen var jag inte hemma igen förrens 03.45. Så idag har det varit en ganska seg dag...
Vi började med brunch och sen var det stadsuppdraget, vilket innebar att vi blev indelade i två lag och skulle utföra en massa uppdrag runt om i Stockholm. Bl a skulle vi filmas när vi sjöng och dansade Små grodorna runt svampen på Stureplan... Pinsamt, men kul!
Sen var vi i en studio och fick lära oss en dans som filmades och skulle göras till en musikvideo till Malin. Temat var Bollywood. Svårt, men kul! Och det lär väl bli pinsamt när man får se videon.
Vi avslutade med kräftskiva hemma hos en av tjejerna. Vi satt på hennes innegård. Under kvällen lyckadesvi låsa oss ute från hennes lägenhet och fick ringa låssmed... Vi var inte ute på stan förrens 01.40 och då hade det mesta stängt så vi hamnade på GK. Hmmm, jag var inte äldst, men nästan...
Men vi dansade lite och tittade på folk. Och så kom jag på mig att jag INTE vill att Elin ska bli så där stor så att hon får gå på de där ställena... Det är faktiskt inte så lång tid kvar nu.

Imorgon ska min lilla prinsessa börja skolan!!!! Hon ska börja sexårs. Wow,vad stor hon är.
Det är bara en timme imorgon. Men jag tror att det var en nervös liten flicka som lade sig ikväll :-)

Nu har Claes och jag gått igenom våra almenackor. Vi har försökt att synka dem... Det var inte så kul för han ska ut och resa en hel del i höst. Och då är inte de vanliga mötena med...
Men som jag har sagt tidigare så nöter vi ju inte ut varandra på det sättet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0