Slö

Idag har vi en riktigt slö dag!!!
Vaknade före barnen och gissa om jag blev förvånad när jag kollade på klockan och den var 9.30. Barnen vaknade strax efter mig. Vi åt frukost och gjorde oss iordning och sen kom Claes hem. Vi skjutsade honom till Arlanda, han skulle till Tyskland. Kommer hem sent imorgon kväll...
Sen åkte vi till mamma och fikade och gav Oscar lunch.
Åkte hem och la honom och så åt Alva och jag lunch. Sen var jag helt slut och orkade inte ta tag i någonting så jag la mig på sängen och läste lite. Jag lyckades faktiskt somna en stund också...
Nu har jag precis vaknat, men Oscar sover fortfarande.
Tänkte jag ska hinna plocka ur och i diskmaskinen innan han vaknar. sen är det nog lek på baksidan innan det är dags för middag.
Kvällen har jag tänkt att tillbringa framför datorn. Jag ska försöka beställa foton för framkallning till Oscars album och till hans collage han ska ha på dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0