Städsöndag

Imorse tog Claes barnen och en fikarygga med sig och åkte ut i skogen. Jag fick dra mig i sängen ett tag och sen så började jag att röjja här hemma. Jag bäddade nytt i alla sängar och städade de yngsta barnens rum. Fick även lite annat gjort.
När familjen kom hem så åt vi lunch och sen fick Oscar sova, han var helt slut efter att ha varit i skogen i flera timmar.
Eftermiddagen ägnades åt mer städ, disk, tvätt och gräsmatteklippning.
Sen grillade vi och åt en ganska sen middag. Klockan åtta hoppade Alva och jag in i bilen och åkte och hämtade Jonas på arlanda. Han har varit i Madrid. Det tog en väldig tid innan han kom ut, men det gjorde inget för det var friidrott på radion och det var jättespännande. Emma Green tog SILVER!!!

Nu har vi precis kommit hem och Alva har lagt sig i sängen. Undra hur lång tid det ska ta för henne innan hon somnar idag???

Idag är det 1 månad kvar innan jag börjar jobba igen. Känns konstigt. Men det ska faktiskt bli kul!
Hoppas bara att jag hittar någon bil innan dess, annars kommer det att bli jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0