Vardag?

Jaha är detta vardagen nu?
Alva och Elin i skolan och Oscar på dagis.
Igår lämnade jag Oscar för första gången och det gick jättebra! Idag när jag lämnade honom så vinkade han och gick sen och lekte. Han brydde sig knappt att jag gick :-)
Det verkar gå jättebra för Alva också, hon verkar nöjd när hon kommer hem. Men jag blir lite orolig när hon säger att hon inte lekt med någon på rasterna. Vet inte om det är så eller om det är det hon kommer ihåg. Hon vill nämligen inte leka i vattentrappan och det verkar de andra vilja, så då väljer hon att vara själv...Jaja, det är nog inget att oroa sig för.
Idag ska Alva börja på dans. Det är någon Famegrupp så det är både dans och sång. De är 8 tjejer som hon känner som ska börja så det tycker hon ska bli jättespännande.

Nu ska jag snart åka till Ica maxi och handla, bl a hoppas jag att hitta ett par gummistövlar till mig...

Alvas första skoldag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0