Hur kan det redan vara måndagskväll???

Det var ju alldeles nyss fredag... Helgen hade vi vikt undan för att fixa i barnens rum. Kan inte säga att det har blivit så mycket gjort...
I lördags så var Alva och Claes på skridskoskolan på morgonen, sen var Claes en sväng till mamma och hjälpte henne och handlade lite. Jag gav barnen mat i olika omgångar och gjorde mig själv iordning, hann inte så mycket mer. Klockan två var vi bjudna på födelsedagsfika hos Mikail. Det var jättetrevligt!!! Oscar somnade när vi var där så jag satt kvar och väntade på att han skulle vakna och bara tog det lungt. Sen åkte vi till svärföräldrarna och åt mat. Elin hade en kompis här, så de var kvar hemma.



I söndags var Alva och Claes på skridskoskola igen :-). När de kom hem så åkte Claes till Ikea och bytte en hylla och köpte lite annat smått och gott. När han kom hem så stod jag redo och åkte ner till hallen. Där var det trampolintävling. Kvaltävling till EM/JEM. Jag dömde och skötte sekretariatet. Jag var lite nervös inför dömeriet, men det gick bra.
Elin blev kvar i hallen för att träna och jag åkte och handlade och sen hem och laga mat. Sen var det kväll och söndagsfilm.

Idag har Alva varit på kyrkis medans jag, mamma och Oscar har varit hos sjukgymnasten och på barnens hus. Häromdagen visade jag Claes en ljuslykta som jag ville ha, men jag vågar inte köpa för han säger att det är det enda jag köper... MEn den här tyckte han var snygg och sa att jag "fick" köpa den. Så jag passade på idag, innan han ångrar sig :-)
Jag hämtade Alva och Albin på kyrkis och åkte hem och gjorde lunch. Sen var Albin här fram till ungefär halv fyra, ¨då började jag med middagen och sen var det gympa. Kul att träffa alla barnen igen. Konstigt att de har utvecklats så under lovet när vi inte har tränat :-) Men de är jätteduktiga!

Det lär nog ta ett tag till innan vi blir klara här hemma, det får vara kaos ett tag till...
Jag ska lära mig att stå ut bara...



Kommentarer
Postat av: Yasemin

Mysigt att ni kom & firade Mikail!!! Det var jättetrevligt! & tack för att du höll mig sällskap Nilla när Luis somnade till ;0) Kram

2010-01-19 @ 09:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0