Kall lördag i gympahallen

Imorse var det jobbigt att gå upp när klockan ringde, men jag gjorde det ändå :-) Tog en dusch och gav Oscar lite mat innan jag gjorde mig iordning och åkte ner till hallen.
Sen har jag stått på golvet nedanför en trampolin från 10 till 19. Jag är helt slut fast jag inte har ansträngt mig så mycket idag. Men det har varit riktigt kul! Det är så kul när man ger instruktioner och man faktiskt ser förändringa
Claes kom en sväng med Alva och Oscar på eftermiddagen. Då hade jag varit ifrån Oscar i 7 timmar, så länge har vi inte varit ifrån varandra förrut. Det märktes på honom när de kom, men det hade å andra sidan gått jättebra under dagen.

Efter middagen åkte jag hem och tänkte umgås med min familj, men de var inte hemma... De var inne hos grannen, barnen lekte och de vuxna drack vin och pratade. Så jag blev kvar där någon timme innan vi gick in till oss. Mycket trevligt!

Nu har vi fått båda barnen i säng och sitter och tittar på en film. Jag känner redan nu att jag inte kommer att orka se hela, ska nog krypa ner i säng snart :-) Förhoppningsvis innan Oscar vaknar igen...


Uvgk truppen i våras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0