Dagisavslutning

Vi började dagen med att skriva inbjudningskort till Alvas kalas och baka muffins till dagisavslutningen på em.
Efter lunch så var Alva på sommarkyrkis en stund innan Claes hämtade henne. Jag tog en promenad till dagis och passade på att lämna några inbjudningskort på vägen.



När vi kom till dagis kl 15 så började vi med att ta fram vår filt och fika, sen var det sång av barnen. De var jätteduktiga!!! Fröknarna delade ut kort, pärmar och lite annat och sen fick de presenter som vi samlat ihop till.

   
 
Sen tog jag och barnen en prommis hem. När vi kom hem var vi ute på baksidan och lekte en stund. Sen kom Jonas och hälsade på en stund. Han, Oscar och Claes kollade lite på fotboll medans jag lagade mat.

De har ringt från ett företag och erbjudit honom jobb idag!!! :-) Så han ville bolla lite med oss om hur han ska göra, men det verkar luta mot att han tar det. Kul!

Efter maten så åkte Claes och Alva och lämnade de sista inbjudningarna.

Elin har varit på grönan hela dan med kompisar. Jag sa först Nej, men det var för att jag trodde att de skulle åka in på kvällen. När Elin sa att det var på dagen så tyckte jag att det var ok. Hon var jätteglad och stolt när kom hem för hon som aldrig brukar våga hade åkt en massa saker...

Nu är klockan tolv idag igen... dags att krypa ner.

natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0