Student

Idag har vi varit och firat Lovisa som har tagit studenten!!!!
Det var jättetrevligt!
Claes var inte med så jag fick mest springa efter Oscar och han inte prata så mycket med folk, men det var kul att träffa alla ialla fall. Många var det ett bra tag sedan jag såg.
Tänk att lilla söta Lovisa har vuxit och blivit så stor att hon har tagit studenten :-)
Fortfarande lika söt!

När jag och barnen satt på bussen hem så var det fullt med studenter och då kändes som att det var igår man själv var där... Men det var nog lite längre sen. (I förrgår?)

Både Alva och Oscar somnade ganska snabbt när vi kom hem och Elin och jag tog varsin dator och satte oss i soffan. Det dröjde inte så länge förrens Claes kom hem och gjorde oss sällskap.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0