En eller två bloggar

Just nu skriver jag på två bloggar. Denna och så min matblogg. På matbloggen skriver jag bara om mat. Men nu funderar jag på att slå ihop dem och bara ha en blogg att koncentrera mig på. Men jag har inte riktigt bestämt mig än... Någon som tycker nåt???

Imorse åkte jag som vanligt och lämnade Alva på dagis och sen passade jag på att sticka iväg till Willys på en gång. Jag var rädd att om jag åkte hem och kände efter så skulle jag inte komma iväg... Men jag känner mig bättre idag och det gick riktigt bra att handla.
När vi kom hem så var det dags för Oscar att vila så då gjorde jag mig en latte, tog en stor nybakad bulle (från affären) och en ny tidning och kröp upp i soffan en stund. Skönt!!!

Sen fick jag finbesök! Det var Jenni som kom och fikade. Det var skönt att se henne, hon var med i en riktigt otäck bilolycka här om dagen . Hon hade verkligen änglavakt!!! Jag har sett bilder på bilen efter krocken och det var ingen kul syn...

Nu har jag varit och hämtat Alva och tog med mig Albin också så att hon har någon att leka med :-) Så de spelar spel i hennes rum och Oscar är mest trött just nu. Så jag ska passa på att mysa med honom innan middagen kallar...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ingen aning om hur du ska göra, men jag tycke de är trevliga att läsa båda två.

Du har väldigt bra strukturerad matblogg iallfall, går in ibland och kollar när vi sitter och funderar över middagar. Kanske blir rörigt med allt i samma blogg, men lättare för din egen del också att bara skriva på en blogg.

Tror inte at mitt svar var någon vidare hjälp men det var mina tankar.

2010-03-25 @ 20:18:57
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0