Lyxmåndag

Gick upp tidigt imorse och kände efter och visst kände jag mig svag fortfarande, men inte lika som igår så jag bestämde mig för att jag är frisk!!! Så jag tog en dusch, åt frukost och hoppade in i bilen. Mamma, Jeanette och jag var inne i stan på Stockholms spa och beuty center och fick behandling. (Eller fick och fick...) Jag tog en Aroma ansiktsbehandling, det var med både ryggmassage, hand- och skalpmassage och så ansiktsbehandling förstås. Så skönt!!! Värt vartenda öre.
Hon som gjorde behandlingen tyckte att jag hade lite oren hy och ville sälja på mig nån kräm för över 600:- och så höll hon på att få en chock när jag berättade att jag köpte min ansiktsprodukter på apoteket...

När jag kom hem så stod Claes färdig och mötte mig i dörren. Han skulle iväg på nåt möte och sen passade han på att gå på bio när han ändå var i stan.

Oscar har hållt på och strulat fram och tillbaka hela kvällen, men till slut somnade han i storesysters knä :-)


Kommentarer
Postat av: Jenni

Ha ha gullekillen!!!

2010-03-02 @ 11:41:35
URL: http://jenni.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0