Oscars rum

Måndag igen! Det innebär att Claes har varit hemma idag och att Alva har varit på kyrkis. Claes kommer att vara hemma på måndagar fram tills han börjar på det nya jobbet, som förhoppningsvis blir den 1 maj.
Idag har vi fixat med det sista i Oscars rum, så nu är det jättefint därinne :-) Jag sätter in lite bilder...

Det har varit gympa igen idag. Idag var det bara 16 barn där och vi var 3 fröknar, så det kändes ganska lungt. Jag har hållit i uppvärmningen de senaste gångerna och det är riktigt kul.

Nu tittar jag på tv och Claes kom precis inannför dörren, han har varit och bowlat. Barnen sover och jag med snart...








Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilket jättefint rum Oscar har fått!!!!

2010-03-11 @ 09:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0