Snorig kille

Sitter här med en kopp kaffe, innan jag ska hoppa in i duschen. Planen var att göra det redan innan jag skjutsade tjejerna, men jag var alldeles för trött... Jag har en liten kille som inte ville sova inatt. Han har varit kinkig på nätterna ett tag nu, vaknar ett antal gånger och skriker. Helst vill han nog ha mat då, men jag har stått emot de flesta gångerna. Men inte inatt... Efter att ha suttit inne i hans rum och buffat och försökt få honom att somna om så insåg jag att han behövde få en ny blöja och sen tog jag in honom till oss. Då fick han även lite mat, men han kunde knappt äta för att han är så snorig. Stackarn!!! Det var ju förstås därför han hade svårt att sova också. Men efter ytterligare någon timme så somnade han, och då var ju inte jag så pigg på att gå upp när klockan ringde.
Hoppas att han "bara" blir snorig, imorgon ska vi ju åka till Sälen. Men i värsta fall så får väl Claes och Alva åka utan oss.
Vi har förresten fått reda på ungefär hur det kommer att se ut för Claes på nya jobbet i början. Han börjar med att åka till tyskland i två dagar, allt bra så långt. Sen är han hemma i tre dagar innan han åker tillbaka till tyskland och då blir han borta i två eller tre VECKOR!!! Känns inte så kul, men jag vet att det kommer att gå. Jag har ju inte så stort val. Och tittar jag i almenackan så är det fullt schema här hemma då...

Idag blir det lite tvätt och så påbörja packning infö morgondagen. Kolla så att vi har allt vi behöver och att jag har koll på vart...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas att Oscar mår bra imorgon så ni kommer iväg till Sälen.



Men 2-3 veckor! Det var länge.

Jag som hade det jobbigt i helgen, var själv 3 hela dagar när Magnus var i Göteborg. Men då var både jag och Hampus förkylda och jag hade feber hela söndagen.



Du får säga till om du behöver hjälp när Claes är borta så länge.

2010-03-16 @ 18:53:48
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0