Nu närmar det sig vardag...

Om 40 min är det vardag igen...
Inte kul alls, det har varit så skönt och varit ledig.
Hallen börjar bli klar och det blir så fint att jag funderar på att flytta ner dit ;-)
Claes har varit så himla duktig, varenda ledig minut har han kämpat. Alva tror att han är vaken hela nätterna och jobbar därnere.
Det var jättetrevligt hos mamma i lördags. Barnen målade ägg, letade påskägg och lekte hela kvällen. Vi vuxna åt och åt och åt...
Igår var det bara fix härhemma. Det har varit sommar här de här dagarna så vi har försökt att vara ute en massa också. MEn det har som sagt varit massor att göra inne så...
Idag har vi varit och firat Carmen på em. De dukade fram en massa tapas på deras baksida. Det stod två bord precis vid lekplatsen. Perfekt! Jättetrevligt!
Nu ska jag gå och sova så jag orkar med imorgon. JAg laddar upp lite bilder från helgen imorgon. Nu får ni några bilder från idag.


Oscar cyklar och Claes övervakar


Alva, Jennifer, Jeanette, Mange och Hampus väntar på att få hugga in på alla godsaker

Mamma och födelsedagsbarnet



Alva och Jennifer samlar ekollon medans grabbarna har hittat ett garage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0