Jobbar...

Just nu är jag på jobbet. Jobbar 14-21 idag, en söndag...
Men det gjorde inte så mycket idag när regnet öser ner.
Här är det ganska lungt, men jag har massor att göra. Tyvärr komer jag inte åt allt på min dator och alla som jag har bett uppgifter av har inte gett dem till mig, så jag kan inte göra så mycket.... Mer än att maila till alla och klaga, och det är ju inte kul :-(

Vi har ialla fall haft det jättebra i Dalarna!!! Trots regn. För er som inte har varit på Dalhalla: ÅK DIT!!! Vilken upplevelse, sen gjorde det ju inte något att det var bra artister :-)
Hotellet var supermysigt: Klockargården.
Ska se om jag har några bilder i kameran när jag kommer hem så ni får se.

Näää, nu ska jag jobba lite till, bara 1,5 timme kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0