Läger

I helgen har jag ju varit på trampolinläger. Det var verkligen kul! Jag har lärt mig massor, fått inspiration och träffat en massa trevliga människor. Hopparna har varit jätteduktiga!
I lördags satt jag i och för sig på sjukhuset nästan hela dan. En av våra killar skadade sig och fick åka ambulans. Jag fick låna en bil och köra efter. Men allt var bra med honom så vi fick åka hem igen. Skönt!!!
Vi har redan bestämt att vi ska åka på samma läger nästa år.
Men då ska jag INTE gå spokvandringen på natten. Det var bland det läskigaste jag har varit med om. Men det var samtidigt otroligt kul. Det var länge sen jag skrattade så mycket! Jag fick kramper i magen.

Nu ska jag försöka planera middagar för en vecka framåt. Jag är ledig imrogon och har som plan att åka till IcaMaxi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0