Modiga barn!!!

På fm så var Oscar och jag på öppna förskolan, så att Oscar fick leka av sig. Tanken var att han skulle bli trött så att han skulle sova en stund. Den planen förstod inte riktigt Oscar...

Vi hämtade Alva och hade ett samtal inbokat med hennes nya fröken. Hon ville lära känna alla barnen och har bokat in 15 min med alla föräldrar. Vi fick berätta lite om Alva och vad hon gillar.

Vi hade packat bilen med badkläder och åkte till Fyrishov. Vi var där vid 15.30 och helt plötsligt var kl 18. Vi hade det jättebra, det var inte så mycket folk där och det gjorde mycket.
Barnen var helt galna. Åkte alla rutschkanor som fanns flera gånger. Vi fick knappt dem därifrån. Sen gick Alva och jag till hopptornet och hon hoppade utan problem från 1 m svikten. Sen hoppade hon även från 3:an!!! Galenpanna :-) Hon tyckte att det var jättekul! Oscar ville också så han gick ända ut på 1 m svikten, men sen ångrade han sig och gick tillbaka... Men det lär inte ta så lång tid innan det händer.
På hemvägen stannade vi på McDonalds och sen somnade Oscar i bilen. Alva somnade som en stock så fort vi kom hem. Jag åkte till mamma och hjälpte henne lite. Så nu är jag HELT slut... Ska nog krypa ner i säng för imorgon blir en lång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0