True talant

Idag har det varit shopping hela dan. Jag var och lämnade Alva i skolan och sen hem och gjorde mig iordning. Klockan tio var jag på Ica Maxi medans Claes och Oscar åkte till Stinsen och -jysk. Sen kom de och hjälpte mig. När vi var klara åkte vi till SOllentuna och åt lunch och shoppade några saker. Sen somnade Oscar i vagnen så då passade Claes och jag på att ta en kopp kaffe i lugn och ro. Härligt!!!

Just nu tittar jag på det nya tv-programmet True talant. Jag vet inte riktigt vad jag tycker än så länge. Men jag hade bestämt att titta på första programmet. Just nu känns det som att jag kommer att titta om jag är hemma men är jag inte hemma så gör det absolut ingenting.
Har ni sett det och vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Nettan

Helt okej program att ha på i bakgrunden medan man fixar med annat :)

2011-08-24 @ 21:59:10
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0