Väddö

I fredags efter jobbet åkte vi ut till Väddö för att hälsa på familjen Jeppsson/sjöberg. Vi åkte därifrån imorse. Vi har hunnit med att grilla, bada i havet (bara några av oss), sitta i badtunna och dricka bubbel, kräftskiva, lek, massor av prat och skatt. En underbar helg alltså!

Vi gick upp tidigt imorse (och det blev sent igår...) och åkte hem så att jag kunde åka till jobbet. Efter 4,5 timmes jobb var det dags att åka hem.

Nu sitter jag i soffan och myser innan jag strax kommer att somna.
Ledig imorgon, jätteskönt!!!
Jag har hela våren sett fram emot att få komma tillbaka till jobbet efter sommaren, eftersom det skulle hända så mycket nytt. Vi har ju fått en ny reception som är jättefin. Vi  har ett nytt telefonsystem, ny restaurang, ska snart få ett nytt bokningssystem. Ni ser, förutsättningarna är jättebra!!! Ändå har det kännts det precis som vanligt de här två veckorna. Ingen som riktigt tar ansvar för något, allt blir bara gjort till hälften och tar man några egna initiativ så trampar man någon på tårna.
Hoppas att det vänder snart, för annars vet inte jag om jag orkar mer...

Kommentarer
Postat av: Anki

Förstår dig mycket väl att du känner så. En av anledningarna till att jag kollapsa och sa upp mig för vem brydde sig om det? Inte min chef i alla fall.

2011-08-22 @ 20:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0