Junibacken och badhus

Jag är helt slut!!! Jag har gjort saker med mina yngsta barn och försökt hålla deras tempo... Jag lyckas inte så bra och det hela slutar med att jag är jättetrött. Tanken var ju att de skulle vara trötta :-)

Igår åkte vi tåg, buss och spårvagn till Junibacken och var där och lekte i flera timmar innan restaurangbesöket. Tanken var som sagt att de skulle vara trötta och sitta stilla, men...
Vi gick till och med hela vägen från Djurgården till Sveavägen, eller Alva halvsprang. Och ändå orkade hon leka i lekrummet på restaurangen.
I fm packade vi ihop osso ch åkte till Sollentuna badet och badade ett par timmar. Alva simmar som en fisk, både ovanför och under vattnet. Och Oscar bara kör på. Han är inte ett dugg rädd för vattnet, har inte ens respekt. Får han huvudet under vattnet så bara skrattar han och är på´t igen.
När vi kom hem så bakade Alva och jag till kalaset imrogon och nu har vi tittat på melodifestivalen. BArnen var nöjda och glada och dansade och hoppade när Danny gick vidare. Till och med Oscar kunde sjunga med i refrängen.

Elin skulle till en kompis som bor i närheten av oss ikväll, så hon kommer förmodligen hit och sover inatt.


Vilken fin tavla de hade på Junibacken ;-)


Nöjd kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0