vab igen...

tycker att någon har varit sjuk härhemma under väldigt lång tid. Det har variterat i både sjukdomar och personer, men jag orkar snart inte mer ialla fall.
Just nu är det Oscar som är dålig i magen. Claes var hemma med honom igår och idag på fm, sen kom jag hem och löste av...
Nu ska jag betala några räkningar, anmäla vab på nätet och hitta på nån mat.
Ikväll ska jag ner till hallen igen. Det ska bli kul! (Hoppas att jag inte får någon skäll idag... Sist hade jag inte varit nere på evigheter och fick ändå skäll för saker jag inte gjort. Kändes inte så välkomnande precis.)
Den här veckan har jag smittit ifrån lite. Jag var ute och åt middag med några kollegor i måndags, fikade med en annan fd kollega i tisdags och ikväll är det träning :-)

Imorgon ska vi ut och äta och fira Elin! Hon fyller 15 år!!!
Jag kan inte riktigt fatta vart tiden har tagit vägen... Hon har blivit så stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0