Världens bästa man!!!

Min dator har ju varit helt trasig och i väldigt många smådelar...
Claes var och skulle lämna in den, men de skulle ha 3500:- för att laga den.
Nu är den hel!!! Och det är min underbara man som har lagat den :-)
Tack älskling!!!

(Undra om han tyckte att det var jobbigt att behöva umgås med mig på kvällarna?)


Här sitter Claes med min dator utspridd över hela bordet. Jag kan ju ärligt erkänna att jag var j-ligt orolig då...


I fredags var jag i Fresta skolan från 17-23. (Jag var iväg och åt lite en stud) Elins klass skulle ha disco och det var inte så många föräldrar som ställde upp. Jag var sammankallande i vårgruppen och helt plötsligt hade jag eget ansvar för allt ihop... Men till slut var det några som hjälpte till med handlingen och det dök upp en del föräldrar under kvällen. Men man kan ju fundera på om de andra föräldrarna inte tror att de behövs längre när barnen går i åttan.
Det blev i alla fall väldigt lyckat och det kom ca 150 barn. Det var full fart hela kvällen :-)

I lördags var vi på 2x50-års fest i Grimstagården. Det gör ju inte så jättemycket att det är -20 grader när man bara har ca 150 m hem :-)
Det var väldigt trevligt, men det blev sent och vi var sega och trötta i söndags. Men vi hade inget planerat så det var riktigt skönt att bara såsa omkring.
Tack Therese och Leffe för en jättetrevlig fest!

Jag orkar inte uppdatera allt som hänt medans datorn varit trasig.
Jag undrar om jag håller på att bli sjuk för jag är alldeles frusen och känner mig allmänt hängig. Och då blir ju varken humöret eller självkänslan på topp. Så jag känner mig bara allmänt värdelös just nu. Även om självkänslan aldrig är speciellt bra så brukar ju ialla fall humöret vara gott för det mesta :-)


Härom morgonen gick Oscar in i min garderob och hämtade en klänning som han skulle ha på sig. Så fort han fick den på sig så började han snurra och dansa :-) Taskig mamma som man är gså tog jag av den innan han fick gå till dagis...



Kommentarer
Postat av: Nettan

Gullungen :) Han har mycket roliga ideér en lilla filuren.

Önskar att jag hade fått ampus på bild idag, men Magnuck en liten filmsnutt på mobilen.

Hampus rockade runt här hemma och headbangade till musiken från elgitarren han spelade på, iförd endast en svart mössa.

2011-02-22 @ 23:14:59
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0